Медичний дієтологічний центр здоров'я та смачної дієти

Правила надання послуг

Правила надання послуг
Кліники доктора Бровко (надалі – Клініка)
Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІЄТ ЦЕНТР»

Дотримання цих правил дозволяє пацієнту зручно та ефективно взаємодіяти з клінікою.
Загальна інформація
1. Клініка надає послуги в дні і години, встановлені Адміністрацією.
2. Прийом пацієнтів відбувається з 08:00 до 20:00,  щоденно, без вихідних.
3. Діагностичні і консультативні висновки інших медичних закладів обов’язково приймаються до уваги, але не можуть слугувати основою для видачі будь-яких видів висновків спеціалістами клініки, призначення плану лікування, отримання рекомендацій лікаря, виконання медичних маніпуляцій.
4. Отримання висновків і рекомендацій спеціалістів клініки, призначення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг клініки може бути здійснено тільки після консультації лікаря клініки або проходження обстеження саме в клініці.
Запис на прийом
1. Клініка надає планову медичну допомогу і не здійснює прийом пацієнтів по гострим нападам болю, свіжим травмам та іншим екстреним ситуаціям.
2. Запис на прийом в клініку проводиться попередньо, за день чи декілька днів до бажаного візиту.
3. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць в графіку роботи спеціаліста.
4. Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та інше у співробітників інформаційного центру або у адміністраторів клініки безпосередньо або за телефоном або на інтернет-ресурсі Клініки за доменною адресою: http://dietcenter.com.ua/
5. Пацієнт, під час запису за телефоном або безпосередньо в клініці, може обрати день і час прийому із наявних вільних місць в запису, про які йому повідомить співробітник інформаційного центру або адміністратор клініки.
6. Під час запису на прийом, пацієнт повинен чітко вказати послугу або послуги, на які він записується, в протилежному випадку, клініка має право відмовити йому в наданні послуги.
7. З урахуванням того, що за окремими напрямками ведуть прийом декілька спеціалістів і вони працюють за індивідуальними графіками, Адміністрація клініки просить пацієнтів, якщо вони спостерігаються у певного лікаря, попереджати про це при записі на візит.
8. Пацієнт повинен прийти на прийом в клініку в призначений час і день.
9. Якщо пацієнт не в змозі прийти в призначений час, в разі необхідності скасування самого візиту або зміни призначеного часу візиту, пацієнту рекомендовано завчасно попередити інформаційний відділ або адміністраторів клініки.
10. В разі, якщо пацієнт не з’явився на прийом в призначений час без попередження або запізнився більше ніж на 5 хвилин, запис може бути скасовано.
11. В разі непередбачуваної відсутності лікаря і інших надзвичайних обставин, працівники інформаційного відділу попереджають про це пацієнта при першій можливості за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переносять на інший, зручний для нього час.
Правила знаходження в клініці
1. Пацієнт, що зайшов до клініки, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його в шафу або на вішак в холі, залишити в шафі великі валізи або згортки; в осінньо-зимовий період додатково одягнути бахіли, якщо їх видають при вході, уточнити свій запис у працівника реєстратури. 2. Пацієнт, який знаходиться в клініці, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
3. При записі на всі види послуг пацієнт повинен підійти в інформаційний центр або до адміністратора. Якщо пацієнт прийшов у клініку вперше, адміністратор клініки заповнює спеціальну амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. При необхідності, на прохання адміністратора, пацієнт повинен пред’явити паспорт, дисконтну картку, страховий поліс. Після чого, пацієнт може зачекати на початок прийому в зоні очікування, в холі клініки.
4. Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись).
5. В клініці існує декілька кабінетів лікарського прийому, вони не закріплені за конкретними лікарями, тому пацієнт може перебувати послідовно в різних кабінетах з одним лікарем. Існує приблизна схема прийому, але з розрахунком особливостей кожного пацієнта, ця схема може змінюватися від діагнозу і особливостей патології кожного пацієнта індивідуально.
6. Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря занотовуються в індивідуальну амбулаторну карту кожного пацієнта. Індивідуальна амбулаторна карта кожного пацієнта є власністю клініки, і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім (в архіві клініки) на протязі 10 років.
7. Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня гігієни і правила прийому медикаментів.
8. Пацієнт має право спостерігатися у одного лікаря, при відповідному попередньому записі і інформуванні про це адміністратора або диспетчера інформаційного відділу.
9. Пацієнтам, які з’явилися на прийом у брудному одязі, або зі специфічними запахами, неприйнятним в умовах клініки, а також пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, клініка має право відмовити в наданні послуг.
10. Клініка не несе відповідальності за верхній одяг пацієнтів, що залишений без нагляду та за речі, залишені в верхньому одязі пацієнтів.
Розрахунок та порядок надання послуг
1. Умови надання послуг, ціна послуг, порядок їх оплати визначені у Публічному договорі про надання медичних послуг, розміщеному на інтернет-ресурсі Клініки за доменною адресою: http://dietcenter.com.ua/
Згідно вимог клініки — заборонено
1. Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях клініки та на прилеглих територіях.
2. Займатись тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів в приміщеннях клініки.
3. Мати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим.
4. Намагатись винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать клініці.
5. Будь-кому проводити в приміщенні клініки фото-, аудіо- та відеозйомку.
6. Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.
7. Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.
8. Приводити або приносити в клініку тварин, птахів. В разі наявності будь-якого із вище перелічених видів порушень, клініка має право відмовити пацієнту в прийомі або, якщо пацієнт вже проходить лікування, винести рішення про адміністративну виписку без матеріальної компенсації за ненадану до кінця послугу.

Публічний Договір
про надання медичних послуг


м. Дніпро «07» листопада 2017 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІЄТ ЦЕНТР», надалі – Виконавець, в особі директора Ломакіна Н.В. що діє згідно статуту, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України пропонує медичні послуги необмеженому колу осіб (далі – Пацієнти), разом – Сторони, на підставі цього договору (далі – Договір) на наступних умовах:

1. Визначення термінів
1.1. У цьому Договорі терміни вживаються у такому значенні: Виконавець – Суб’єкт господарювання, який надає медичні послуги, відповідно до отриманих у встановленому порядку ліцензій.
Виконавець має ліцензію на медичну практику серія АГ № 598050 від 26 квітня 2012 р.
Контактні дані: ТОВ “Дієт Центр”
Адреса: місце провадження діяльності.
Телефони +38066 430-80-91, +38067 562-05-15
e-mail вказаний на Інтернет-сайті Виконавця.
Договір – Публічний договір про надання медичних послуг, який укладається між Пацієнтом та Виконавцем.
Додаткові послуги – послуги Виконавця, які не входять у відповідний
Тарифний план та замовляються Пацієнтом окремо у встановленому для відповідної Додаткової послуги порядку.
Інтернет-сайт – інтернет-ресурс Виконавця за доменною адресою: http://dietcenter.com.ua/ Виконавець докладає максимально можливу кількість зусиль для того, щоб інформація, розміщена на даному сайті, була актуальною і корисною на момент її публікації і не несе відповідальності, пов’язаної з використанням даної інформації, в результаті можливих неточностей, помилок і упущень.
Відвідувачі сайту можуть переходити за гіперпосиланнями на зовнішні інформаційні ресурси і / або веб-сайти. Розміщення гіперпосилання не мають на увазі зв’язку між Виконавцем та зовнішніми ресурсами. Виконавець не несе жодної відповідальності за зміст, коректність, легальність та ін. Інформації, розміщеної на зовнішніх ресурсах.
Користувачі сайту несуть відповідальність за складання і висловлення власної думки щодо точності, коректності та надійності інформації сайту.
Медичне втручання – це застосування Виконавцем методів діагностики, профілактики або лікування, пов’язаних із впливом на організм Пацієнта, які допускаються лише у тому випадку, коли не можуть завдати шкоди здоров’ю Пацієнта. У тому випадку, коли медичне втручання пов’язане з ризиком для здоров’я Пацієнта, воно допускається лише в умовах гострої потреби, коли можлива шкода від застосування методів діагностики, профілактики або лікування є меншою, ніж та, що очікується у разі відмови від втручання, а усунення небезпеки для здоров’я Пацієнта іншими методами неможливе.
Послуги – медичні послуги, які надаються Виконавцем Пацієнтам у відповідності до діючого Переліку послуг. Перелік послуг, їх ціна та інша інформація щодо них наведені в Тарифному плані, що розміщений на Інтернет-сайті.
Пацієнт – особа, що уклала з Виконавцем договір про надання Послуги.
Підтверджуючі дії – дії, що свідчать про згоду дотримуватися Договору та положень, викладених на Інтернет-сайті та в цьому Договорі. Такими діями можуть вважатися: підписання Пацієнтом Реєстраційної картки, початок фактичного використання Послуг, оплата рахунку чи інші дії встановлені законом.
Правила надання послуг (Правила надання послуг клініки доктора Бровко) – порядок та інші умови надання послуг виконавцем пацієнтам. Правила надання послуг клініки доктора Бровко розміщені на Інтернет-сайті.
Тарифний план – затверджена Виконавцем система ставок у грошовому вираженні та правила їх застосування, згідно з якими визначається розмір плати за надання Послуг Виконавця.
1.2. Договір розроблений у відповідності до діючого законодавства України, зокрема Закону України “Основи законодавства Україні про охорону здоров’я”.
1.3. Договір регулює відносини з приводу надання Виконавцем Пацієнтам медичних послуг.
1.4. Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення на Інтернет- сайті. Для Пацієнта Договір є обов’язковим з моменту, що настав раніше: здійснення оплати послуг Виконавця за Договором або фактичного прийняття наданих послуг. Публічний договір для Пацієнтів є публічною пропозицією укласти Договір на умовах, викладених в ньому.
1.5. Послуга надається Пацієнту на підставі Договору, який укладається між Пацієнтом та Виконавцем шляхом вчинення сторонами Підтверджуючих дій.
1.6. Договір вважається укладеним у момент вчинення Підтверджуючих дій.
1.7. Пацієнт вважається ознайомленим з Договором в момент укладання договору.
1.8. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі сторін у порядку, встановленому Договором. Умови Договору викладені у тексті договору та в умовах Тарифних планів для Пацієнтів, які також повинні бути офіційно оприлюднені на Інтернет-сайті.
1.9. Умови Договору визначаються Виконавцем самостійно у відповідності та на виконання чинного законодавства. Договір, зокрема, Тарифний план, може бути змінений Виконавцем з обов’язковим повідомленням про це Пацієнтів на Інтернет-сайті або у інших засобах масової інформації. У разі незгоди Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Пацієнт зобов’язаний розірвати Договір у триденний строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміну. Не розірвання Договору та продовження користування Послугами свідчить про згоду Пацієнта з внесеними до Договору змінами.
1.10. У разі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать цьому Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.
1.11. Укладенням Договору Пацієнт підтверджує, що він ознайомлений з правами та обов’язками пацієнта медичного закладу, передбаченими чинним законодавством України.
1.12. Укладенням Договору Пацієнт підтверджує, що він ознайомлений і згоден з Правилами надання Послуг та Тарифним планом, розміщеними на Інтернет-сайті.
1.13. Укладенням Договору Пацієнт підтверджує свою згоду на збір та обробку своїх персональних даних в порядку. визначеному чинним законодавством України.
1.14. Укладенням Договору Пацієнт надає свою згоду на медичне втручання. Виконавець має право відмовити Пацієнту в наданні послуг в разі відмови Пацієнта від надання згоди на медичне втручання, зокрема, в разі відмови від підписання письмової згоди на медичне втручання.
2. Предмет договору
2.1. Виконавець зобов’язується надати послуги з проведення медичного огляду та лікування Пацієнта, а Пацієнт – прийняти і оплатити такі послуги.
2.2. Види та обсяги надання послуг викладені у Тарифному плані який є додатком до цього договору. Види та обсяги послуг, що надаються конкретному Пацієнту можуть коригуватися в залежності від стану здоров’я такого Пацієнта.
3. Якість послуг
3.1. Виконавець повинен надати Пацієнту передбачені цим Договором послуги, якість яких відповідає законодавству України.
4. Ціна договору
4.1. Ціна послуг викладена у Тарифних планах, які є невід’ємним додатком до Договору та розміщені на Інтернет-сайті.
5. Порядок здійснення оплати
5.1. Оплата послуг за Договором здійснюється авансовими (попереднім) платежем у розмірі 100% ціни відповідної послуги, якщо інше не буде письмово узгоджено сторонами.
5.2. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів Пацієнтом на банківський рахунок Виконавця, що зазначений в реквізитах Договору. Форма розрахунку – оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок, банківську карточку або в касу Виконавця у вигляді передоплати.
5.3. Ціна послуг встановлюється та оплачується Пацієнтом згідно Тарифного плану, чинного на день фактичного здійснення оплати. Ціна оплачених послуг не може бути переглянута Виконавцем та встановлюється відповідно до тарифів, діючих на день оплати.
5.4. У разі відмови Пацієнта від отримання сплачених послуг, до моменту початку їх фактичного надання, Пацієнт сплачує всі витрати, які Виконавець поніс у зв’язку з підготовкою до надання таких послуг.
5.5. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих послуг. Клініка має право не надавати послуги, які не оплачено Пацієнтом.
5.6. Якщо з вини Виконавця, зокрема, у разі його відмови від договору, послуги надаються Пацієнту не у повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених послуг відшкодовується Пацієнту протягом 15-ти робочих днів відповідно до вимог закону та цього договору. Якщо неможливість надання послуг у повному обсязі виникла з вини Пацієнта, чим порушено умови даного Договору та(або) вимоги Правил, вартість ненаданих та сплачених медичних послуг Пацієнту не відшкодовується.
5.7. В усіх випадках, коли вартість частково (фактично) наданих послуг не визначена умовами Договору, в тому числі, коли послугу надано не в повному обсязі, вартість фактично наданих послуг визначається згідно затверджених Виконавцем тарифів, станом на день надання таких послуг.
6. Порядок надання послуг
6.1. Послуги Виконавцем надаються відповідно до Правил надання послуг, що розміщені на Інтернет-сайті.
6.2. Послуги Виконавцем надаються за умови надання Пацієнтом чи його уповноваженими особами Інформованої згоди. Послуги надаються Виконавцем за умови пред’явлення Пацієнтом паспорта, для ідентифікації особи.
6.3. Передача Пацієнту Виконавцем наданих послуг здійснюється в день їх фактичного отримання.
6.4. В разі, якщо Пацієнт після фактичного отримання послуг не заявить мотивовану відмову від прийому послуг, послуги вважаються прийнятими Пацієнтом без застережень і без претензій.
6.5. У разі мотивованої відмови Пацієнта від прийому послуг Сторонами складається Акт з урахуванням необхідних дій і вказівкою строків їх виконання.
6.6. Місце надання послуг: за фактичним місцезнаходження Виконавця.
7. Права та обов’язки сторін
7.1. Пацієнт зобов’язаний: – з’явитися до місця отримання послуг в час та порядку, визначеним Виконавцем та Правилами надання послуг, розміщеними на Інтернет-сайті; – повідомити Виконавцеві достовірні дані про себе та надати документ, який посвідчує особу Пацієнта; – на всіх документах, на яких Пацієнт ставить особистий підпис, вказувати своє прізвище та ініціали; – надати Виконавцю повну (відому) інформацію про стан свого здоров’я, симптоми, наявність інфекційних, хронічних та інших захворювань, наявність медичних протипоказань, наявність алергії та іншу інформацію, яка має значення для встановлення діагнозу та проведення лікування; – ознайомитись із Правилами надання послуг, та дотримуватися їх вимог, протягом дії Договору, у тому числі під час замовлення та отримання послуг, обміну інформацією, а також в усіх випадках перебування Пацієнта в місці отримання послуг; – не розголошувати Третім особам будь-яку інформацію, яка стала відома йому у зв’язку з укладенням та виконанням цього Договору, яка містить комерційну таємницю та(або) являється конфіденційною інформацією; – дотримуватись рекомендацій, вказівок, лікуючого лікаря, режиму прийому призначених препаратів, дієтологічних рекомендацій Виконавця та отриманої дієти; – в разі отримання направлення від Виконавця на прийом до іншого відповідного лікаря, відвідати такого лікаря та надати Виконавцю відповідні результати (висновок, рекомендації, результати аналізів, тощо); – надавати отримані у третіх осіб в період лікування у Виконавця результати лабораторних досліджень, аналізів та висновки інших спеціалістів щодо стану здоров’я; – регулярно повідомляти (інформувати) Виконавця про стан здоров’я, самопочуття або будь-яких його змінах; – попередньо узгоджувати з Виконавцем вживання не передбачених дієтою продуктів та їжі, вживання алкоголю; – усунути безконтрольне самолікування; – своєчасно та в повному обсязі сплачувати кошти за надані послуги; – приймати надані послуги, в разі відсутності зауважень.
7.2. Пацієнт має право: – достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його письмово; – контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором; – у разі, якщо Виконавець не виконує зобов’язання за Договором, Пацієнт має право відмовитись від договору, про що письмово повідомляє Виконавця.
7.3. Виконавець зобов’язаний: – надати послуги у строки, встановлені цим Договором; – надати послуги, якість яких відповідає умовам, установленим р. 3 цього Договору; – здійснювати повідомлення Пацієнтів про зміну або скасування існуючого Тарифного плану чи про введення нового Тарифного плану шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сайті, або іншими шляхами не пізніше, ніж за 1 днів до дня здійснення вищевказаних змін; – на вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання основних та Додаткових послуг (що надаються Виконавцем), Тарифні плани, порядок та систему оплати Послуг, тощо; – відмовити Пацієнту у виготовленні повторного (дублюючого) курсу лікування без додаткового обстеження Пацієнта та дотримання Пацієнтом інших умов, передбачених цим Договором.
7.4. Виконавець має право: – з метою покращення якості обслуговування здійснювати аудіо-, відеозапис прийому Пацієнта в реєстратурі, а також в залі очікування; – визначати тривалість, обсяг та інші характеристики своїх послуг; – за наявності медичних підстав та застережень, у тому числі, виявлених в процесі надання послуг, відмовити Пацієнту в у наданні або продовженні надання послуг (призупинити їх надання) і, за необхідності, надати рекомендації та направлення на прийом до іншого відповідного лікаря; – своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги; – отримувати, зберігати та використовувати інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних; – відмовити у наданні послуг Замовнику в будь-який момент, в наступних випадках: – при пред’явленні Пацієнтом неповних та (або) недостовірних даних про свою особу та (або) стан свого здоров’я працівникам Виконавця; – при наявності медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами. – в разі відмови Виконавця пройти обстеження, які необхідні для уточнення діагнозу та об’єктивної оцінки загального стану здоров’я. – при відсутності у Пацієнта оригіналу паспорту, або іншого документа, що посвідчує особу, якщо у Виконавця відсутня копія такого документу, посвідчена Замовником власноручно. – при порушені Замовником Правил надання послуг, розміщених на Інтернет-сайті. – у разі невиконання Пацієнтом грошових зобов’язань за Договором. – Пацієнт не виконує медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку Виконавця, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров’ю населення.
7.5. Сторони зобов’язані виконувати взяті на себе зобов’язання належним чином відповідно до умов даного Договору та чинного законодавства. Виконавець не несе відповідальності за здоров’я Пацієнта у разі відмови останнього від виконання медичних приписів або порушення Пацієнтом встановленого для нього режиму (у тому числі, призначеної дієти).
7.6. Жодна із Сторін не може передавати свої права та обов’язки за договором третім особам без письмової згоди іншої Сторони.
8. Відповідальність сторін
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та умовами цього Договору.
8.2. Виконавець не несе відповідальності за ефективність лікування, а також за негативні наслідки, які виникли при лікуванні в разі:
8.2.1. Неприбуття чи несвоєчасного прибуття Пацієнта на заплановані візити чи контрольні медичні огляди.
8.2.2. Умовчування чи несвоєчасного надання Пацієнтом інформації про стан свого здоров’я, у т.ч. про особливості організму Пацієнта щодо взаємодії з лікарськими засобами, особисту несумісність, наявність захворювань, тощо.
8.2.3. Надання Пацієнтом інформації з інших лікувальних закладів, які не відповідають фактичному стану здоров’я Пацієнта.
8.2.4. Недотримання Пацієнтом призначеного курсу лікування, приписів, рекомендацій лікаря.
8.2.5. Порушення Пацієнта Правил надання послуг, розміщених на Інтернет-сайті.
8.3. У разі прострочення оплати за Договором, винна Сторона виплачує іншій Стороні пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період просточення, від простроченої до сплати суми за кожен день прострочення.
8.4. Виконавець не несе матеріальної та іншої відповідальності за навмисний або ненавмисний збиток, який може виникнути в результаті використання інформації, розміщеної на Інтернет-сайті, яка може перестати бути актуальною, може бути не повною, містити технічні неточності чи орфографічні і граматичні помилки або друкарські помилки. Виконавець має право без попереднього повідомлення, але не зобов’язаний без попереднього повідомлення вносити зміни та доповнення в послуги Виконавця і іншу інформацію, розміщену на Інтернет-сайті.
8.5. Виконавець не несе відповідальності за самовільне повторне без письмового узгодження з Виконавцем та/або у строки (період), не погоджені з Виконавцем використання (впровадження) Пацієнтом раніше отриманого курсу лікування. Пацієнт поінформований, що використання (впровадження) отриманого від Виконавця курсу лікування повинно здійснюватися суворо у строки та порядок, узгоджені з Виконавцем, а порушення Пацієнтом цього застереження може бути небезпечним для життя та здоров’я Пацієнта.
9. Обставини непереборної сили
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили , повинна не пізніше ніж протягом 3 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
9.3. При відсутності своєчасного повідомлення, передбаченого п. 9.2, Сторона, винна в цьому, зобов’язана відшкодувати іншій Стороні збитки, заподіяні неповідомленням чи несвоєчасним повідомленням. Неповідомлення відповідно до п. 9.2. цього Договору та ненадання відповідної довідки позбавляє Сторону права посилатися на форс-мажор, як обставини, що звільняють від відповідальності
9.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цейДоговір.
10. Вирішення спорів
10.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов ‘язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. 10.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.
11. Інші умови
11.1. Інформація, яка стала відома Сторонам під час виконання Договору, є конфіденційною, і жодна із Сторін не буде розголошувати відомості, що стосуються укладання та виконання Договору, без письмового дозволу іншої Сторони Договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
11.2. Виконавець докладає максимально можливу кількість зусиль для того, щоб інформація, розміщена на даному сайті, була актуальною і корисною на момент її публікації і не несе відповідальності, пов’язаної з використанням даної інформації, в результаті можливих неточностей, помилок і упущень. Виконавець не несе матеріальної та іншої відповідальності за навмисний або ненавмисний збиток, який може виникнути в результаті використання інформації, розміщеної на цьому сайті, яка може перестати бути актуальною, може бути не повною, містити технічні неточності чи орфографічні і граматичні помилки або друкарські помилки. Виконавець має право без попереднього повідомлення, але не зобов’язаний без попереднього повідомлення вносити зміни та доповнення в послуги Виконавця і іншу інформацію, розміщену на сайті. Виконавець інформує, що історії успіху Пацієнтів публікуються за їх письмовою згодою. Всі опубліковані результати, досягнуті Пацієнтами Виконавця, суто індивідуальні, пов’язані з кількістю докладених зусиль Пацієнтом, виконанням рекомендацій фахівців Виконавця, медичними показниками і індивідуальними особливостями організму, в зв’язку з чим Виконавець не гарантує досягнення таких же результатів у інших людей, так само як і не гарантує результатів зниження ваги в короткі терміни, тому що Виконавець опирається в своїй діяльності на безпечні допустимі фізіологічні норми зниження ваги для чоловіків і жінок, а так само на рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я. Відвідувачі сайту можуть переходити за гіперпосиланнями на зовнішні інформаційні ресурси і / або веб-сайти. Розміщення гіперпосилання не мають на увазі зв’язку між Виконавцем і зовнішніми ресурсами. Виконавець не несе ніякої відповідальності за зміст, коректність, легальність та ін. Інформації, розміщеної на зовнішніх ресурсах. Користувачі сайту несуть відповідальність за складання і висловлення власної думки щодо точності, коректності та надійності інформації сайту.
11.3. Неповнолітні Пацієнти приймаються лише у присутності їх батьків. Батьки надають згоду на медичне втручання щодо своїх дітей – неповнолітніх Пацієнтів. 12. Місцезнаходження та банківські реквізити Виконавця: Товариство з обмеженою відповідальністю “Дієт Центр” м.Дніпро, бульвар Слави, б.42, кор.3 кв.17 р\р 26001060805805 в ПАТ КБ “Приватбанк” МФО 305299 Код ЄДРПОУ 37989452


Вартість послуг в дієтологічних центрах здоров’я та смачної дієти DietCenter

Харків, Миколаїв, Рівне, Івано-Франківськ

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

435

2

Повторний прийом

340

Харків, Миколаїв, Рівне, Івано-Франківськ Провідні фахівці

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

475

2

Повторний прийом

395

Полтава, Лубни, Запоріжжя, Пологи

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

390

2

Повторний прийом

295

Полтава, Лубни, Запоріжжя, Пологи Провідні фахівці

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

435

2

Повторний прийом

340

Одеса, Львів

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

480

2

Повторний прийом

385

Київ

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

710

2

Повторний прийом

590

Київ Провідні фахівці

Послуга

Вартість, грн.

1

Перший прийом

795

2

Повторний прийом

675

(Visited 37 times, 1 visits today)
Задать вопрос менеджеру
Введіть своє ім'я та номер телефону і
ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!
Задать вопрос менеджеру
Введіть своє ім'я та номер телефону і
ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!